Warner Brothers wilde met hun game Infinite Crisis de gaming markt betreden. Voor ze die game loslieten op het grote publiek, moest het eerst getest worden. Met No Noob als partner waren ze alvast ready to play.
Warner Bros. ontwikkelde een innovatief spel waarin iconische helden zoals Batman en Wolverine het tegen elkaar opnamen. Ons team van GAMEGETTERS testte de game voor de lancering, gaf feedback en zorgde ervoor dat het bedrijf een competitief spel op de markt kon brengen. We identificeerden kleine problemen in het spel die een grote impact zouden hebben op de game experience bij het grote publiek. We werden zelfs uitgenodigd in Londen om samen met de sponsors te overlopen wat wel en niet werkt.
In een tweede fase hielpen we Warner Bros. bij het samenstellen van hun team en het aantrekken van andere teams voor de competitie. Gamescom in Duitsland – aka de grootste gaming convention ter wereld - was het eerste grote offline toernooi voor Infinite Crisis. Ons team hielp bij de organisatie van dit evenement en zorgde voor een spotless verloop. Het spel werd actief gespeeld door meer dan 100.000 gamers en kreeg positieve feedback.
Werken aan dit project was een epic experience. We konden onze passie en expertise delen, kregen de kans om direct met een internationaal team samen te werken en hadden een tastbare impact op het succes van de game.